Tuesday, October 10, 2006

o potope v koupelne

sice jsem toho v posledni dobe napsala nejak moc, ale presto mi to neda, abych jeste nepripsala neco o tom, jak se nam rozbil kohoutek.
s kohoutky je tu potiz od ty doby, co jsem prijela... vetsinou nejdou dotahnout nebo naopak spustit, nic zvlastniho. kdyz jsem se ovsem tehda z vecira sla podivat k cortovu hradu (=do umyvarny), nekdo se tam sprchoval... jenze v zapeti se ukazalo, ze se vlastne nikdo nesprchoval, ale horka voda z kohoutku tekla proudem. pochopitelne to neslo zastavit, tedy vlastne slo, ale nevim, kdo by tam chtel travit noc a den a vsi silou tlacit na kouhoutek. Jiz nekdo predemnou informoval Bonnie (nase RA, neboli resident assistant, neboli osoba zodpovedna za beh veci na nasem patre), a tak netrvalo dlouho a v umyvarne se objevli nejaci muzi... slava, zaradovala jsem se naivne (to jsem byla jeste mlada a nezkusena)... kdyz jsem se po nekolika hodinach vratila neco se zmenilo... a vskutku, umyvarna zavrena s napisem na ruzovem papire "closed until water fixed", coz v praxi znamenalo to, ze koupelna (tj. i zachody) byla cely weekend nedostupna, pricemz voda vesele tekla dal... (neslo to neslyset). Mimo jine to take znamenalo, ze jsme musely vyuzivat druhou umyvarnu na patre, kde jsou ovsem dve sprchy, z nichz v jedne tece voda vlazna az studena a v druhe naopak voda varici, takze pokud se chcete umejt, muzete bud zmrznout, nebo behat mezi obema sprchami (no a nebo se teda uvarit, ale to je porad lepsi zmrnout).
Kdyz se pak brany v pondeli otevrely siroke verejnosti v koupelne to vypadalo jako po vybuchu a na dverich se objevil zahadny napis, ktery hlasal, ze "east & middle sinks are out of order" (takze je zrejme, ze patecni muzi opravari nebyli), coz me uprimne receno velmi pobavilo, jezto urcovani toho, co je vychod a zapad v koupelne je dost legracni (clovek by skoro rekl, ze by bylo prehlednejsi rict "leve"). Nakonec jsem usoudila, ze vychod bude smerem k jezeru, jenze jezerni umyvadlo fungovalo... a tak nevim.
Ted je v koupelne relativne poklizeno, napisy zmizely, nicmene u jednoho umyvadla funguje jen tepla, u druhyho jen studena a u tretiho obe... takze to tak asi ma byt.
A zazvonil zvonec a pohadky je konec. ;o)

5 comments:

dudek said...

Já teda nevim, jestli je zmrznutí oproti uvaření se nějaká velká výhra. :)
"clovek by skoro rekl, ze by bylo prehlednejsi rict "leve"" - :)

No tak každopádně hodně štěstí, problémy s vodou v cizině už se začínaj stávat tradicí ... :o

Anonymous said...

a pak tam je ještě jedno umyvadlo a u toho jediného funguje odtok...

určení jihu: vezmi ručičkové hodinky. nastav je tak, aby malá ručička (nebo ta, která ukazuje hodiny. ne minutová ani vteřinová) ukazovala na slunce. poté osa úhlu mezi touto ručičkou a 12 na ciferníku (vždy jdi od ručičky v kladném směru otáčení) ukazuje na jih.

kristinka said...

tohle jsem nikdy neovladala a myslim, ze pro urceni vychodu staci predstavit si mapu... nicmene slunce bych v koupelne hledala ztuha :DDDD

pseudointelektualka said...

jako spojovat do jedný věty slova "east" a "výbuch" není fér... už tě maj, kristinko!

dudek said...

nn: Tohle sem nikdy nepochopil. To nemůže fungovat.
pseudointelektuálka: :)