Monday, October 09, 2006

narozeniny.. aneb mam ted ve veku dve stejna cisla mensi nez 3 a neni mi 11

Tak jako kazdej den jsem zas dneska o rok starsi (po adamove logickem zasahu opravuji toto sdeleni na nasledujici - ...kazdy den jsem o rok starsi nez pred rokem), dneska je to ovsem asi tak 22 let, co se tak vsemozne placatim po svete. a jak tedy probihal muj prvni narozeninovy den daleko od domova? ve zkratce byla to jedna velka, neopakovatelna party... ale zacneme od zacatku...
1. noc - v noci se mi zdal velmi pekny sen o t
om, jak jdu na zkousku z matiky, pricemz nejprve nemuzu najit mistnost, kde se zkouska kona a pak pochopitelne vubec nic neumim, otazky nedavaji vubec smysl a tykaji se vanoc (neco o santa clausovi a snehu apod) a integralu, shodou okolnosti zkousku dela i filip a ma vse asi po hodine hotovo (celkovy cas = 3 hodiny), ale odmita sve hodne sestricce poradit a kdyz uz se konecne nekdo jiny odhodla, ze mi poradi, dopis s napovedou je zadrzen zkousejicim, jenz se ovsem tvari, jako ze se nic nedeje. Zkratka takova standardni narozeninova nocni kobyla.
2. rano - po nekolikerem zam
acknuti budiku vstavam v 9 z postele a zjistuji, ze venku je hnusne a zima (vcera bylo pres den jasno a kolem 25, ve stredu ma dokonce snezit)
3. odpoledne jsme zpracovavali projekt na construction management, pricemz laptop zacal stavkovat a klavesa "n" prestala fungovat (a zkuste si nekomu pres icq vysvetlit, ze vam nefunguje "n", kdyz vam nefunguje ;)). Nastesti se zas umoudril kdyz zjistil, ze je opet v teple pokoje, a tak jsem pojala podezreni, ze se mu nelibi v CC (campus center)... mne se tam ostatne taky nelibilo,
protoze tam byla jeste vetsi zima nez venku.
4. odpoledne jsem tak trochu
studovala na zitrejsi midterm z construction managementu... nicmene moc ruzove to nevidim

a ted po vzoru zdenka maly fotoreport:

co nesmi chybet na za
dne oslave:

1. dorticek:

abych si udelala opravdu radost koupila jsem si dorticek s
prihodnym nazvem "death of chocolate" (ovsem popravde - na cokoladovy lanyzovy dort od mary berry to nemelo)
jak vidite foodstylista ze mne zcela jiste nebude








2. dark
y
Tentokrat jsem dostala jen jeden darecek (pokud nepocitam darky, ktere jsem dostala v prestihu pred odjezdem ;)) a to od sve mile spolubydlici - obsahoval nausnice, krem na ruce a mydlo.







3.kyticky
Chtela jsem si koupit aspon jednu kytku, abych mela narozeniny, jak maji byt, ale v obchode prodavaj bud dozen mensich ruzi za $5 nebo jednu vesti ruzi za $3.5, oboji mi pripadalo jako plytvani penezi, takze jsem vam aspon vyfotila svoji standardni kytku


4. kamaradi...
no moc jich dneska nebylo, ovsem opravdu hodne lidi mi pralo pres icq a mailem, coz me velmi potesilo a chtela bych vsem
timto (vim, ze to je z hlediska cestiny spatne... odborny ctenar promine) moc podekovat

5. oslavenec...

jak vypadam vsichni vite, takze nema smysl se sem vkladat ;)


a predevsim bez ceho se zadna poradna oslava neobejde:

CONSTRUCTION MANAGEMENT




















a jeste jedna smutna zprava nakonec... dnes jsem v obchode objevila sve oblibene karamelove susenky (nejmenujou se sice stejne jako doma, ale jsou to ony!!!), coz definitvne znamena, ze me odtud budou muset odvalit ;o)
s pranim dobre noci/rana a fotkou susenek se s vami dnes loucim ;)


6 comments:

Vitana said...

Sice opožděně, ale přesto se přidávám ke gratulantům: Všechno nejlepší! :-)

pseudointelektualka said...

no happy birthday ještě jednou... slavit bez kamarádů je pí-u, ale koukám, žes to zvládla. grats!

kristinka said...

vitana: dik
olga: taky dik... i kdyz si nejsem uplne jista, jetsli jsem to zvladla nejlepe, jak to slo ;)

dudek said...

"jak vypadam vsichni vite, takze nema smysl se sem vkladat" - ale nevíme, jak vypadáš v Americe ... ;)
"Tak jako kazdej den jsem zas dneska o rok starsi" - nad touhle větou sem se hned na začátku zasek a doteď o tom přemejšlim ... :)
"ze me odtud budou muset odvalit" - lepší odvalit než odfouknout. ;)

P. S.
ad "tímto" - to mě nenapadlo, ale stejně nevim, jak to říct jinak. :o

kristinka said...

dudek, nejsi jedinej, kdo se nad tou vetou pozastavil... po zasahu opraveno ;)

dudek said...

S tim se nesmiřuju o nic jednoduššeji. :D *ZAMYŠLENĚ*