Tuesday, October 24, 2006

... dnes...

... jsem se stala pravoplatnou (chacha) obyvatelkou wisconsinu... (na fotce vypadam zas jak idiot, ale uz si zacinam zvykat :D).
V praxi to znamena jen to, ze uz s sebou nemusim vsude nosit pas.
P.S. hmotnost v librach je deprimujici stejne tak jako vyska ve feetech a inchich... a hlavne doufam, ze jsem to prepocitala spravne :DDD



...jsem se opet navratila do detstvi - zpusobily to spagety s kecupem a syrem, ktere jsem si dala k obedu (protoze nabidka byla dneska vazne uplne chaba)... skoda jen, ze syr tady ma barvu jako pomeranc, takze iluze mladi nebyla uplne dokonala ;)

... jsem se asi 3 hodiny snazila prijit na to, proc mi nefunguje net a co sakra delam spatne... a kdyz jsem se pak odhodlala zajit na ccsd (takovy vypocetni centrum, nebo tak neco), tak jsem se dozvedela, ze maj netowork problems (to jsem si nevsimla), ze nemaj dost ip adres ci co... a ze nemam freakovat, ze to neni mym compem (pochopitelne jsem nefreakovala, ale chtela jsem si povidat s domovem ;))

3 comments:

pseudointelektualka said...

pěkně jsi to začernila! (ehm, tos tohle nejdřív postla, a PAK se divila, že ti nefunguje net?!)

kristinka said...

ne, tohle jsem postal az pote :D

dudek said...

"jsem se stala pravoplatnou (chacha) obyvatelkou wisconsinu" - grats. ;)
"hmotnost v librach je deprimujici" - až tak, žes jí musela zamazat? :) Vy holky děláte z tý váhy hroznou vědu ... ;)
"stejne tak jako vyska ve feetech a inchich" - tjn ... když si představim, že sem vysokej, jako bych udělal 5 nebo 6 stop za sebou, to je zvláštní. :)
"spagety s kecupem a syrem, ktere jsem si dala k obedu (protoze nabidka byla dneska vazne uplne chaba)" - když obsahuje špagety s kečupem a sýrem, nikdy neni chabá. ;)
"syr tady ma barvu jako pomeranc" - :o
"ze maj netowork problems (to jsem si nevsimla)" - :D
"(pochopitelne jsem nefreakovala, ale chtela jsem si povidat s domovem ;))" - hehe :)

Btw, tohle je krásnej příklad krátkýho, ale hrozně podnětnýho postu. Nice. ;)