Monday, July 16, 2007

ve snach

tak dneska se mi zas zdalo par vskutku zabavnejch snu, nebo mozna to byl jen jeden, ale nejak divne propojenej...
takze z cerstva, dokud si jeste aspon neco pamatuju (nicmene, radsi bych si ani nepamatovala). nicmene musim uznat, ze mam trochu problem, poskladat vsechno, v poradi v jakym se mi to zdalo, no tak aspon tak nejak ve zkratkach ;)

1. mam odtud odletet, ale cas se mi nejak nehodi a tak prezunu svuj listek na filipa a koupim si novy asi na o dve/tri hodiny pozdeji.
2. na letisti; jdu pres obrovsky lan travniku k letadlu spolecne s dalsimi lidmi. koukame smerem k nebi. filipovo letadlo zrovna odlita, kdyz najednou z niceho nic zmeni smer a spadne. na zemi se asi tak 10x odrazi (smerem k nam, az to vypada, ze spadne na nas, ale pak zmeni smer). v zapeti (asi tak behem 1 vteriny) nam nejaka zenska, ktera vypada jako jedna vychovatelka z druziny (jak ona se jen jmenovala-kratky cerny kudrnaty vlasy), oznamuje, ze 3 lidi jsou mrtvi, nechapu jak to muze tak rychle vedet. Premyslim, jestli je misto u okynka bezpecnejsi nez v ulicce. Jdu se nekoho zeptat, co filip. Reknou mi, ze je tezce zranenej a ochrnutej a ze ho budou operovat. Je mi to lito, protoze uz nebude moct hrat fotbal. Pisu sms rodicum (nejdriv se snazim to jakoby "napsat rukou" a poslat obrazek) o tom, co se stalo.
3. vychazim z letiste a u vychodu stoji lide s tabulema z kartonu na kterejch stojej jmena lidi ze spadnuteho letadla. lidi napsani cervenou barvou jsou mrtvi, zlutou jsou tezce raneni ale nazivu. Ukazuje se, ze vsichni jsou mrtvi az na filipa a jeste jednu osobu.
4. jdu ulicema nekam a hledam dum/nemocnici, kde maj filipa operovat. on jde celou dobu se mnou. vlezeme do nejakyho domu, ale neni to ta spravna budova. nekoho se na neco ptam a v tom mi dojde, ze dotycna osoba filipa nevidi. filip rika, ze je to prece jasny, ze ho vidim jen ja, ze je duch. jdeme dal a konecne to misto nachazime, podobne jako predchozi dum to vypada, jako dum na vinohradech, ale je to nemocnice. duch mezitim zmizel. dozvidam se, ze operaci ma provest nejaky studentik. kdyz prochazim okolo nej, cte si postup v knize a snazi se ho zapamatovat. to me docela zdesi. nachazim lekarku a "telo". rikam ji, ze ted se ma bavit se mnou a ne ho operovat, ze to pomuze protoze filip se tak urazi, ze se mu nevenuje a bude mu to ku prospechu. o necem se tedy zacnem bavit. zajimavy je, ze v nemocnici jsem jako muz. po chvili se na nej zas otoci, provede nejakou drobnou operaci a vsechno vypada fakt dobre. zkusi se pohnout, ale je ochrnutej od pasu dolu. A tady to tak nejak konci.
5. pak/nebo predtim se mi zda neco o nabrezi a rece, vyskytuje se tam petra tosnarova, lezu po pomerne vysoke zdi podel nabrezi a pripada mi, ze musim kazdou chvili spadnout, protoze rantlicek po kterem jdu ja uplne pidi a pak nahle konci. nepadam. povidame nevim o cem a petra se koupe v rece. reka je oskliva a spinava. sunu pisek ze siroke casti okraje dolu a rikam si, ze delam dole plaz.
6. pak/predtim sedim v letadle a nekdo mi prinasi dalsi prirucni zavazadlo, ackoli uz jedno mam, je vsak moje a tak si ho beru a strcim ho pod sedacku pred sebou
7. jdu do obchodu/mallu a kupuju pruhledne obalky s "flitry"
8. jsem v cukrarne a nemuzu se rozhodnout co chci, maj tam samy dobroty. nakonec si kupuju laskonku a konakovou spicku a jeste neco z marcipanu.

no a to je asi tak vsechno, co si pamatuju.

3 comments:

dudek said...

To je hrozně zábavný, číst něčí sny. Ty si toho navíc vždycky pamatuješ docela dost, to moje paměť se obvykle zmůže jen na poslední scénu před probuzenim.

V určitejch momentech ten tvůj sen připomíná Šestý smysl. :))

Mimo spoustu jinejch věcí mi připadá zajímavý, jak se do snu dostane nějakej konkrétní člověk, o kteryms třeba 5 let ani neslyšela... Jako proč zrovna ten? *LN*

dudek said...

Jinak v tý cukrárně bych si zrovna teď asi vybral stejně. *THUMBS UP* ;) *still LN*

Anonymous said...

byla jsem taky v cukrarne? /spicka je ma nejoblibenejsi.../ i kdyz musim uznat, ze po koupeli v osklive a spinave rece bych dala i milion spicek za sprchu ;-) ..na plazi samozrejme, kdyz uz jsi ji tam vybudovala ;-)))
..vitej zpatky! :-)