Wednesday, September 30, 2009

nakupni...

sobota byla poklidna a bylo krasne... rozhodla jsem se po trech tydnech vyjit do ulic a prozkoumat mistni obchody. plan nemohl byt jasnejsi: vyjit z domu a pesky dojit do centra (tedy z bodu A do bodu B) a po ceste si koupit vecerni obuv (coz se zahy ukazalo jako zasadni problem, viz later) + eventuelne neco dalsiho na sebe.


jdu si takhle along bravo murillo (coz je takova vetsi ulice, co ma spoustu obchodu) a najednou me prasti pres nos typicka rybi vune/zapach. Ha, rikam si a vzapeti zjistuji, ze jsem vedle jakehosi trhu, kouknu vzhuru: Merdcado de maravillas.. "taaak tohle je to o cem nam vypraveli na kurzu spanelstiny, nevypada to tak velky"... bylo to velky, bylo to senza... stanky s ovocem, pecivem, zeleninou, rybami, masem, syry... a mezitim vsim davy lidi a vsudypritomna vune morskych plodu... lide ochutnavali, postavali, cekali (nejvetsi fronta byla u stanku s kurecim masem) a nakupovali ... ja nenakupovala nic, jen jsem zirala a obcas nervozne vytahla fotak...
(a ted prijde to stare a otrepane)... proc neni v praze zadnej trh, co by za neco stal?

Pokracovala jsem dale smer jih a cas od casu vlezla do obchodu s obuvi jen proto, abych se ujistila, ze boty cislo 41 (natoz pak 42) bohuzel nemaji (dokonce ani u Bati) a vyslouzila si nekolik nechapavych pohledu... kdyz jsem se pak ptala holek tady v kancelari/skole, jestli nahodou nevi, dozvedela jsem se treba, ze je tu jeden francouzskej obchod s botama a tam, ze by to mohli mit... jak se ten obchod jmenuje... no, prece Bata... uvedla jsem vse na pravou miru a povzdechla :)

Dalsi nakupni poznatky jen bodove:
  • fialova je definitivne jeste porad modni (a i ja podlehla a koupila si par fialovych hadriku)
  • leggings dtto
  • kdo nema dlouhy baggy svetr (neboli jersei (cti: chersej)) s velkym limcem jako by nebyl (teda ted jeste ne, ale az prijde cas)
  • boty pro sezonu podzim/zima jsou fakt divny
  • v nekterych obchodech maji na cenovkach dve ceny - jednu pro portugalsko a spanelsko, druhou pro francii a nemecko... rozdil? tak asi 4-5 euro na artiklu za 20 (a to se vyplati!). byt nemkou ci francouzkou, tak me to zrejme pobouri (asi tak jako ceny v kc a eurech v prazskych obchodech), ale takhle... :)

2 comments:

Ptáče said...

Konečně je v módě barva, která se mi líbí!
Trhy mi taky chybí:(

pseudointelektualka said...

chtělo by to ho založit, holky.