Wednesday, April 04, 2007

Wettervorhersage (die)

Wir melden uns wieder aus Milwaukee um euch über die neuste Wetterlage zu informieren. Wie ihr vielleicht wisst, wechselt sich das Wetter hier fast jede Minute. Heute hat es wieder geschneit and gefroren. Und wie sind die Aussichten für die nächste Woche? Kalt, sonnig und windig (Windstärke bis 40 mph).

ehm... no, zas je to o pocasi, tak jsem vas aspon musela pobavit svoji stale vice a vice upadajici nemcinou (kdyby to cetla caslavska, asi by se prevratila v hrobe :-D) :-D

jinak pristi tyden, teda vlastne uz v patek, zacina "spring break" aka velikonocni prazdniny, ale tentokrat se nikam nechystam a budu se nejspis poflakovat tady po okoli... leda bych se spontanne pro neco rozhodla, ale myslim, ze to zas tak moc nehrozi. Kdyby jo, budu vas informovat ;)

P.S. podle panelu v prizemi je dnes "read a fairy tale day", takze si urcite nejakou peknou pohadku prectete - a pokud chcete moje doporuceni na dlouho pohadku, pak "Jak sel Honza do lenoraje" (jan drda, myslim) a na kratkou "Vasnosta vsech Vasnostu" (ze sbirky Kocici Kral, vypravuje Pavel Srut)

2 comments:

dudek said...

"asi by se prevratila v hrobe" - lol! :)

ad Drda - na netu jsem zaznamenal polemiku "Proč teda nevyhodili ty, co vyhodili Honzu? Trhat se nesmí a vyhazovat smí?" :)
Tu pohádku si teď ale číst můžu dovolit, protože tu díky Velikonocím je sdostatek všeho, na co se jen slinám zamane seběhnout. 0:-)

P. S.
Víš, jak mě potěšilo, že jsem několika souvislejm řádkům němčiny víceméně porozuměl? Tak je, prosim tě, nijak nesnižuj. ;))

P. P. S.
Jo, spring (resp. Easter) break tu je na většině škol taky od pátku. Až na výjimky typu Michalovy lékařský. :)

pseudointelektualka said...

fakt dobrý! ráno jsem na to koukala, jestli se mi nezdá, že kristinka píše německy, a nezdá! tedy thumbs up! (nechceš mi na konci roku zkorigovat práci?)