Friday, March 16, 2007

Nevim, jestli jsem se uz zminila...

... ze je pravda, ze americani ulitavaj na "comedians" = povetsinou jeden typek stojici sam na podiu, kterej neco vypravi a vsichni ostatni se tomu desne rezou. Predpokladam, ze o tom tu rec jeste nebyla (coz mi zaroven pripomina, ze uz se delsi dobu chytam napsat neco o tom, jaky famy a povery o americanech a jejich kultůre jsou pravdivy a jaky ne).
Jak vam asi doslo, tenhle typ zabavy me (a skoro bych si dovolila rict "nas" (evropany)) zrovna dvakrat nebere (povetsinou proto, ze pulce vtipu nerozumim). proste to neni Vono, ze jo. (zatim ten post je dost o nicem, co?). Posledne (v San Diegu v televizi) jsem narazila na jednoho a malem me museli odnaset :-D Nastesti verze, co sla v rozvidu byla ponekud zkracena (zcenzurovana?), takze jsem prezila (docasne). Nanestesti mam totiz kamarady, kteri zminenou šou (hehe) vlastni celou a tak jsem trestu neunikla a mohla poradne posilit brisni svalstvo.
Cim je tenhle comedian zvlastni myslim zjistite hned jak si to pustite (hint: nemyslim tim to, ze je transvestita)... no a kdyby snad ne - odpoved zni: je british a asi prave proto se mi ten jeho humor tak zamlouva. Cela ta vec trva dohromady asi hodinu a pul, takze na youtube jsou jen kousky (muzete to tam najit cely po castech tak jak to jde za sebou, staci zadat "Eddie Izzard - Dress To Kill - Part 1" (1-12), ano i 12 stoji za to!), ale kdyby se vam nekdy postestilo na to narazit urcite si to stahnete/kupte, stoji to za to. Howg!

No nebo vam to nepripada vtipny a ja uz se premenila na typickou americanku?? HEHE

A tak tedy: Eddie Izzard - Dressed to Kill (jen tak pro zajimavost, tahle show je ze San Francisca)


nabozenstvi ("we had catholicism, we believed in the teaching of cathol") - tohle si urcite nenechte ujit!!


stonehenge


vanoce a velikonoce atd. "kids eat chocolate eggs because the color of the chocolate and the color of the wood on the cross..."


britsky vs. americky filmy ("you fuck my wife? you fuck my wife? you fuck my wife?" "i am your wife!")


empires



"i claim india for britain" "you can't claim this, we live here... 500 million of us" "do you have a flag?"



P.S. Ze vypada trochu jako MM?

5 comments:

dudek said...

"zatim ten post je dost o nicem, co?" - ROFL!

No, já se bojim, že se svym současnym připojenim si pár hodin počkam, než se to načte ... takže pak dám vědět. :)

pseudointelektualka said...

náhodou, ve francii maj komiky taky moc moc rádi! pravda ale je, že francouzskej a americkej humor je nebe a dudy. (neptejte se mě, který je co.)

kristinka said...

neboj... ;) spis by me zajimalo odkud to nebe a dudy pochazi ;)

dudek said...

pseudo: :))
kris: Já mam za to, že nebe je prostě symbolem duchovna, náboženství – a dudy naopak symbolisujou světskou zábavu.

dudek said...

Včera jsem (lehce off-topic) viděl "Nebe a dudy" s Marvanem a Plachtou, krásný. :)
http://www.csfd.cz/film/8505-nebe-a-dudy/