Friday, December 08, 2006

mikrovlnne orgie

... dnes 08.12. je ten revolucni den, kdy muzu prohlasit, ze jsem ovladla vlny... a to ne jen tak ledajake vlny, uplne mikro vlny. K snidani jsem si totiz udelala ovesnou kasi ze zcela normalnich ovesnych vlocek a to pozor - v mikrowelle.
A tak, nejsem sice jeste mistr oboru (svickovou na smetane s knedlikem, slehackou a brusinkama jsem jeste nevykouzlila), ale presto se odvazim tvrdit, ze jsem znacne pokrocila :o)

konec male a zcela nevyznamne zpravy

6 comments:

filuta said...

jaká nevýznamná zpráva, už jsem otevřel šampaňské...

Anonymous said...

vlny... to mi připomíná... fuj, to je hrozný

Anonymous said...

no moment, tys ovládla mikrovlny?! to já když pustím mikrovlnku, utíkám radši do vedlejší místnosti, protože mě hned začne bolet hlava! závidím...

Anonymous said...

kristinka: grats ... ani jsem nevěděl, že se v mikrovlnce dá i vařit. I když, proč vlastně ne.
filuta: :D (Tohle jsou jenom mikroorgie, šampaňský si nech na makrovlnku. ;)
pseudointelektuálka: Jj, já to sice neznam, ale brácha tady furt brojí proti mikrovlnám, jak jsou hrozně škodlivý a tak ...

kristinka said...

ja vam nevim, ja tomu taky porad moc neverim, proto to doma nemame, ze jo ;)

Anonymous said...

ze se nesstydis, poradat na takove mirumilovne skole orgie!