Thursday, March 12, 2009

blahoprejeme, jste vahy...

... zarucujeme vam, ze po precteni teto knizky budete mit chut kazdemu na potkani vykladat, jak je uzasne byt Vahy...

ba,ba... nicmene mezi vsemi uzasnymi vlastnostmi, kterymi dle publikace oplyvam (a musim s politovanim uznat, ze se opravdu trefili mistrne) je tak tise v ruzku uvedeno toto...

co nemate radi:
  • nasili a nedorozumeni
  • nespravedlnost
  • samotu
  • kdyz vas nekdo nuti se rozhodnout
... mne ani nikdo nutit nemusi, nemam rada ani kdyz se musim nutit sama :)

dear kristina sem, dear professor tam, kind regards sem tam a vsemi smery... tolik emailu v tak kratkym case jsem snad jeste neposlala, mohla bych to nepochybne vydat a dalo by to na takovou peknou knizecku... jen asi moc napinavy by to nebylo...
vic moznosti je skoro tak depresivni jako zadna... proc ja? ja, ktera ma problem si vybrat i co si da k obedu, ja, ktera kdyz se nemuze rozhodnout mezi dvema moznostma voli bud obe nebo zadnou? ja, ja, ja...

tak si tu jen lezim a tise funim... a premyslim, jak nejlepe nalozit se svym nerozvaznym zivotem :)

2 comments:

pseudointelektualka said...

dávám palec! (olga likes this. teda nelikes, ale understands.)

Ptáče said...

Já si nejsem schopná pomalu vybrat ani jogurt v regálu...;)