Friday, May 23, 2008

odbehla od bakalarky a napsala...

uz vas nekdy uprimne vytocilo, kdyz nekdo rekl Düsseldorf jako "dieseldorf"???

tak me prave ted... (tak me napada - mozna to melo nejakou souvislost s rostouci cenou nafty)
...myslim, ze uz mi z ty bakalarky hrabe.

je to skoro tak hrozny jako kdyz jista lucka dankova v poradu "tajne dejiny rocku" (na radiu rockzone) pri tematu "grunge", vyslovovala alice in chains jako "eliiiiiz" (coz se mimochodem opakovalo vcera, kdyz byl tematem "shock rock", to ovsem neslo o eliiiiz in chains ale o eliiiize coopera)

uffff

5 comments:

Vaclav said...

tak gratuluju :D

a btw, me se podarilo rici Teelöffel tak, ze mi kamarad v rakousku podal telefon a cela rodina se koukala, kam ze to chci volat :D takze to s tou vyslovnosti neprehanet :)

pseudointelektualka said...

hele, to bych se musela ve francii zbláznit, kdybych se měla rozčilovat pokaždý, když vyslověj Hillary jako "illarrrry".

Anonymous said...

Minulý rok jsem byl na přednášce jedné francouzské vědkyně, která zkoumala mamutí DNA. Mluvila sice anglicky, ale rozumět bylo zhruba každému desátému slovu.

kristinka said...

olga: ja vim ja vim, ale v tom okamzeni mne to zrovna nejak nastvalo, :)
r1: to mi pripomina, kdyz jsem mela loni v zime tu smulu letet domu z usa pres charles de gaulle a kdyz francouzska letuska mluvila anglicky... bylo to velmi zabavne (a napinave) :)

Unknown said...

mne spis stve, ze nema ceskej nazev :-P