Monday, January 08, 2007

zpatky v jame lvove

tak uz jsem zas tu. Po 14 dnech normalniho jidla, piva, jazyka :-D a predevsim ziveho mesta, jsem se zas navratila sem, do vesnice ;). Po obede jsem usoudila, ze mistni jidlo je to posledni co mi chybelo. Ale muzu vam rict, ze mi docela dost chybelo to, jak jsou tu skoro vsichni mili a pratelsti (i kdyz nekdy treba jen na Voko).

Treba takhle hned jak jsem priletela, chtela jsem jet autobusem "domu". Asi minutu po te, co jsem prisla na zastavku se kupodivu prikodracal autobus. Po kratke rozprave s ridicem se ukazalo, ze to byla jeho posledni jizda a ze uz do centra nejede. Rekl, ze budu muset bohuzel pockat na dalsi a dal mi zadarmo listek, abych to nemusela platit. No, uz se vam to nekdy stalo?

a protoze quizzy me bavi ;), vyzkousela jsem dalsi... How will you die? ... :-D... takze jak zemru na zaklade tohohle sofistikovaneho quizu (quizfarm.com)?


You scored as Suicide. Your death will be suicide. What more can I say? Fact: Suicide is a permanent solution to a temporary problem. If you want to know hwo you will commit suicide, take a look at your second highest percentage on the bar graphs.

Suicide


87%

Bomb


53%

Cut Throat


53%

Accident


53%

Stabbed


53%

Poison


53%

Natural Causes


47%

Gunshot


47%

Disappear


40%

Suffocated


40%

Drowning


33%

Disease


33%

Eaten


27%


Takze asi spacham sebevrazdu bombou :-D

8 comments:

filuta said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Dík za inspiraci, taky jsem si ten test udělala, výsledky viz můj blog :-)

filuta said...

souhlasím, nebuď troškař(ka), navíc počítám, že příslušnému počtu lidí vyšla TA bomba na místě prvním, tak je rozhodně nesmíš zklamat...

Anonymous said...

lol :o

To ale nebude jenom bomba, to bude kombinace všeho, co se o tu druhou příčku dělí ... nechtěl bych. :o

kristinka said...

dudek? myslis zapichnuta s proriznutym hrdlem pri bombove nehode a navic jeste otravena :-D

Anonymous said...

jo a až budeš klepat bačkorama, tak tě snědi... chudáci, snad se z tebe neotrávěj:-D

Anonymous said...

kristinka: Vypadá to tak. :)
adam: Klepání bačkorama tam snad není ...

Anonymous said...

dudek: vážně? no to jsem se asi překouknul;)